Day12 Academic English Seminar in UBC - Day8(8/28)

8月28, 2019 セミナー8日目。まず、グラフについての問題を解きました。
Today is Day 8. At first, we solved the problems about the graphs.

 こんなやつ☝ 
Such as these graphs

そしてQ&Aの質疑応答のステップを学びました。
And we learned the steps of Q & A questions and answers.

また、論文などのアブストラクトを書く練習をしました。
Also, we practiced writing abstracts such as papers.

放課後はマックに行きました。
I went to McDonald's after school.

日本ではあまり行かないのに・・・こっちのマックはとっても、とーっても美味しいんです!
Although I don't go there much in Japan ... McDonald's is so delicious in Vancouver!

こっちのマックはハンバーガーの中身をカスタマイズすることができます!
In Vancouver, McDonald's can customize the contents of the hamburger!

私はピクルスが大嫌いなので、いつも抜かしています。
I hate pickles so I always remove them.

玉ねぎとトマトは好きなので、毎回増やしています!
I like onions and tomatoes, so I increase them every time!

トマトは3枚まで増やすことができました!とても美味しかったです。
I was able to increase the number of tomatoes to 3! It was very delicious.

Yurika

このブログの人気の投稿

Day11 Academic English Seminar in UBC - Day7(8/27)

Day10 Academic English Seminar in UBC - Day6(8/26) 2週目の始まり